Cly01 ben bir yaşına gelene kadar bırak oda kokusunu kendim parfüm bile sıkmadım bebeğimin kıyafetlerini hep aynı ve yumuşatıcımız yıkadım hep ütüledim. İlk defa bizimkilerle yıkadığımda derinde pütürtü olmuştu hatta. Yani merak etme senin gibi olanlar var😊 ama şimdi yavaş yavaş normale geçtim oda kokusu bana bile ağır geliyor sadece banyoda koku geri veriyor diye mecburi kullanıyorum 😊 illa koku istiyorsan aktarlardan esans alabilirsin bence