Expresso evet ayak problemlerinde en önemli ayakkabı seçimiymiş. Doktorumuz bize ince tabanlı ve çok hafif ayakkabılar giydirmemizi önermişti. Asla kalın tabanlı olmasın demişti. Anatomik ayakkabı olması çok önemli demişti. Adidasdan ilk adım ayakkabısı almıştık. 1.2 ay içinde düzelmişti. Doktorunuza sorun ama siz ayakkabı almadan önce