Kızım 8,5 aylık. Dişleri çıkıyor. 10 gündür uyku saatinde 1 saat ağlama krizine giriyor kucağımızda dahi ağlıyor öyle uykuya geçiyor. Calpol, diş jeli, zeytinyağlı karanfil vs herşeyi yapıyorum. Normalde uyku eğitimi var yatağına koyar ninni söylerdim uykuya dalardı ama şimdi tam 1 saat ağlıyor kucağımda dahi sakinleşmiyor sonra uykuya dalıyor. Bu geçici bişey mi nedendir tecrübesi olanlar varsa bilgi verebilir mi?