Kızlar geçen sene post açmıştım sedef yuzunden saçlarımı sıfıra vurdum 1 yılı geçti ama ben bu hastalıktan kurtulamadım artık dayanıcak gücum kalmadı saçlarımın içi kabuk kabuk biyere uzansam kalksam oraya dökuluyor dışardan bakıncada gözukuyor saç kenarlarımda var kocaman kabuklar ben çok yoruldum çok 😢😢