Bebeğim 20,5 aylık oldu. Gece emmeye çok uyanıyor. Eşim gece beslenmesini kesmem konusunda ısrarcı ancak ben kıyamıyorum. Kendi kendine bırakmasını istiyorum. Zorla bir şey yaptırmak istemiyorum. Uygulamada da gece beslenmesini kesmemi tavsiye eden yazıyla karşılaşınca bir de deneyimli annelere sorayım istedim. Sizce kesmeli miyim? Siz nasıl kestiniz?