Bağıra çağıra ağlıycam. Kafamı duvarlara vura vura ağlıycam artık. Bıktım ya. Bebeğim 4ay18 günlük. 7 de uyandı. Toplam 15 dk uyudu. Bir saattir kucakta uyutmaya çalışıyorum gözleri kapanıyo zoorla geri açıyo. Beşikte kafası sağa sola çeviriyo. Diş çıkardı. Çıkarsın rahatlar. Hayır yok. Gazı bitsin rahatlar yok. Ne zaman ya ne zaman rahatlarım. Biberon tutmuyo sütle doymuyo ağlıyo ama tutmuyo. Uyuyunca veriyorum. İçince uyanıyo. Beslemesi ayrı uyutması ayrı dert. Omzumda kas sıkışması vardı zaten. Şuan öyle bi haldeyim ki. Çığlık atmak istiyorum. Göz yarı kapalı ama asla tam kapatmıyo sağa sola dönüyo. Geceleri yarım saate bi uyanıyo. Ya kafayı yiycem. İçimden artık karnımı doyurmak bile gelmiyo o kadar yoruldum. Yardımcı olacak kimsem olmadığı gibi eşimde elini değmiyo. Nolur düzelcek deyin ya. Bizde öyleydik şu zamanda bitti diyib.