ELaaaedaa biz kullanmıştık yani fayda gördük mü bilmiyorum normal kusmaları devam etmişti , arada azalır gibi oluyordu ama ilaçtan olduğunu düşünmedim, zaten kusmasının normal olduğuna inandığımda da başka bir doktorun önerisiyle de kestim ilacı kullanmadım.