Gnyarknnn ben kızımı 3 yaşında verdm. Aslında 2 yaşında yarım gün verecektim ama pandemiden başlatamadım. Sonra krdeş geldi fln derken 1 sene ötelemek durumunda kladık. Kreş bariz fark ettiriyor. Benim evde günlerce uğraşıp öğretemediğim sayıları kendisi 1 haftada kreşte öğrendi. Daha sosyalleşti. Yapısal olarak kızım biraz kapalı bir çocuk hemen oynayamaz arkadaş olamaz. Ğzerine pandemi olunca açılamadı çocuk. Keşke 2 yaşında başladaydı eminim çok daha farklı olurdu.
Mesela küçük kızım şu an 1 yaşında evde aürekli bir abla olduğu için o daha girişken, daha kendinden emin çocuklardan kaçmıyor. Çünkü evde hep bir çocukla büyüdü. Küçük de 2 yaşına gelince yarım gün başlatacağım, 2,5 yaşında da tam güne geçerim diye düşünüyorum.