Mufettis_Gadget baby plus baston kullanıyordum memnundum ama 3. kez kırıldı sokağın ortasında kaldım çok uçuk fiyatlı olmayan, yürürken ayak çarpmayan, kolay katlanan bebek arabası önerisi istiyorum
Winnithepooh Mufettis_Gadget merhaa biz Chicco liteway 3 modelinden aldık 4 yıl olacak sürekli kullanıyoruz ve çok çok memnunum düşünürseniz kaçırmayın derim fiyatı ne kadr açıkçası bilmiyorum ama 2. El belki bakarsınız bu marka model güzel diye yazmak istedim 😇
Menis123 Mufettis_Gadget pirre Cardin vovo çok memnunuz hem sonrasında baston araba almaya da gerek kalmıyor
Mufettis_Gadget Winnithepooh arkadaşımda kullanıyor çok memnun. kesinlikle ilk düşüncem ama fiyatı malum, birde kızım 2,5 yaşında 1 seneye arabayı bırakabiliriz diye düşünüyorum ama 2. el mantıklı öyle bakayım en iyisi teşekkür ederim 🌸
Hollymolly Greentom klasik kullanıyorum cok memnunum. Fiyatı biraz yüksek ama ikinci ellerine bakabilirsin.