1 yaşımda ikiz kızlarım var. Tek bakıyorum. Hiç TV izletmedim bu zamana kadar. Bu aralar inanılmaz hareketliler. Uyuyunca ev işlerini yemekleri yapabiliyorum. Ancak onlar uyandığında oyun oynarken oturabiliyorum. O sırada TV açıyorum. Arada bakıyorum. Bazen oyun oynarken TV bakıyorlar. Kitlenip kalmıyorlar. Eğer çok uzun baktıklarını farkedersem direk kapatıyorum.
Kendimi kötü hissediyorum böyle olunca. Sanki ilgisiz bırakıyorum. TV izletiyormuşum gibi.