gokcedeniz Anne sütünü biberonla verip aynı zamanda bebeğinizi emzirdiniz mi hiç. 4.ay atağında memeyi istemeyince biberon denemeli miyim yoksa memeden tamamen mi uzaklaşır 🤔
alyaninannesiii60 gokcedeniz kızım doğduğundan beri emzik meme mama olarak gidiyoruz bi red görmedim 🧿
Elfelf475 gokcedeniz ilk günlerde verdim ve alışmadı. Hiç mama yemedi 12,5 aydır emiyor ve red yaşamadım
gokcedeniz Wonderful_mom sanırım bebekten bebeğe değişiyor bu durum teşekkür ederim riske atmamak en güzeli galiba az da meme emsin çok aç kalınca mecbur emecek
icidisibiranne İlk ayda meme artı biberon vermiştim meme reddine sebep olmuştu biberonu bıraktıktan sonra bir ay uğraşmıştım, tabi her bebek kendine özeldir belki de sizin bebeğiniz reddetmeyecek 💓
gokcedeniz icidisibiranne peki sizce bu süreçte nasıl memede daha uzun kalmasını sağlarım olmuyor bir türlü bir de uzun bir süreçte olabilir çok yorucu zaten bütün gün zorlanıyorum 😔
Alperin_annesi gokcedeniz meme reddini biberonla aştım desem ? Az bişey biberona sütümü sağdım göğsümü hazır ettim kucağıma aldım biberonla sütümü içirdim 10-11 kez cok cok çektikten sonra hemen mememe yapıştırdım. Sonra anlamadı devam etti emmeye. Tabi bu işlemin başarılı olması için en az 3 saat aç kaldı 😁
gokcedeniz Alperin_annesi o dediğinizi şimdi denedim kanmadı biberonu alıyor ama mememi itiyor ama başta memeyi emdi 4dk beni istemediğinden mi devam etmedi anlamadığım için o şekil yaptım. doysa biberona devam eder mi. Benim bebeğim doğdundan beri hep kısa emiyor bu arada bu zamana kadar kilo alımında da sıkıntı olmadı.
gokcedeniz kahvesever93 bu mantıklı evet başka şeylere ilgi kayıyor sade bir oda da yok ki neyse ayarlayacağım bir şekil sağ olun
ivamu gokcedeniz 4 ay 5 günlüğüz. 1 aylık olduğundan beri emziriyorum (silikon ile), mama veriyorum biberon ile ve emzik de veriyorum.
gokcedeniz ivamu tamam bende denicem emzik zaten veriyorum bende 1.ay bittikten sonra başladım. Çok nadir de olsa biberonla da vermişliğim olmuştu aç mı değil mi diye anlamak için ama tabiki çok az olduğu için alışmaz diye düşündüm ki öyle oldu sadece bu ara ilgisi memeye azalınca devamlı vermek iyi olmaz diye düşündüm ben tazyik yüzünden önden biraz da sağıyorum onu verdim az önce mesela. Teşekkür ediyorum deneme yanılma böyle böyle öğreneceğim artık 🙂
Annis-ogul gokcedeniz 6 qy meme mama gittim hic de kesmedi ohlum ama sütüm kesildiği için biberonla devam ettik