bilgekizinannesi kesinlikle zaten ben de onun için tercih ettim, sütü kaynatma ya da işte ısıtma, mayalarken fırını ısıt ya da tencereyse eğer üstünü ört falan vs va işler büyük külfet geliyordu bana. Böyle olunca 6 kavanoz yapıyorum, 2-3 günde bir de yeni mayalıyorum . Biz de yiyoruz tabi hemen bitiyor ☺️