Merhaba bebeğim dogdugunda ememedi sarılık oldu doktor emme tembelliği var dedi şuan 3 haftalık oldu emmesi guclendi biraz gogsumun birinin ucu yok birinden emiyor diğerini de canı isterse. Plastik Göğüs ucu aldım onu da çok kullanmıyorum açıkçası mama verdim genel olarak çünkü tutturmasi falan çok zor oluyordu ve bebek emse dahi hala aç ve aranıyor anca mama verince doyup uykuya dalıyor emzirdigimde 25 35 dk bile emse doymuyor gibi çünkü hala aranıyor bende sütümü sagiyordum doktor 2 saatte bir dedi ama çocuktan o kadar çok zor geliyor ki günde 1 defa yapıyordum şuan 2 günde bir yapabiliyorum anca zaten çocuğa da tek başıma bakıyorum kimse yok ilgilenecek. İlk günler tişörtten süt akardı doluydu şuan ne akma var ne birşey ve dolu dolu değ gogsum siktigimda sagdigimda gelior ama çok değil sütüm kesilecek mıdır ne yapabilirim acaba? İlk çocuğum ve beni de çok aşırı yoruyor özellikle gece sürekli uyandığımdan gündüz bitkin düşüyorum