Aysenn55 Bebeğim 1 aylık kaç numara bez almalıyım şimdiye kadar sleepy kullandım baby turcoya geçeceğim yine 1 mi alayım
annesiyavrusu_ Aysenn55 baby turco biraz küçük o yüzden 2 ile başlayın. Kızım 3.400 doğdu 2 numara gayet iyi oluyordu
Gezginanne35 Aysenn55 baby turco kalıpları dar ben bebeğim doğduğunda 2 ile başladım.3500 kilo doğdu şuan 6 aylık 9 kilo 4 numara kullaniyorum
Ea21 Aysenn55 Aysenn55 2 numara alın derim bende baby turco kullandım nerdeyse 1 ile 2 arasında çok fark yok ama 2 numarada çok almayın elinizde kalmasın 3 numara daha uzun gidiyor