Kızım 3 aylıkken bacaklarını kasmaya başladı . Şuan 9 aylık . Bunu ilk önceleri biz havaya kaldırdığımızda yapıyordu sonra uykuya geçiş zamanlarında yaptiğini farkettim . Son 1 haftadır da aşırı sık yapıyor . Bacaklarını çapraz yapıp sırt üstü yatıp kendini terletiyor . Bu sırada elinde bi oyuncak vs . Oluyor . Yüzünden de anlaşılıyor kastığı . Çocuk doktoruna gösterdim önemsemedi . Fakat şu sıra cok yaptigi icin endişelendim . Emekleyen tutuna tutuna heryeri gezen hareketli bir çocuktu . Kendini kasarken bilinci açık ismini söyleyince yüzüme bakıyor ama ayaklarini çapraz yapiyor dedigim gibi . Ve yapmamasını istedigimizde de sinirleniyor . Boyle birsey yasayan var mi epilepsi ile ilgili olabilecegini soyleyenlet var nörologa goturecegim