Mdmr melekbuse22 evet çok rahat uyuyor oğlumda 🥰 ama ben uyuyamıyorum o yüzüstü yatarken boğulursa diye, siz uyuyabiliyor musunuz
melekbuse22 Mdmr gece yatırmıyorum genelde gündüz yatıyor zaten kaldırıyor kafasını bi o tarafa çeviriyor bi bu tarafa 😇
Balkuupu Benim kızım doğduğundan beri yüzüstü yatıyor. Ama eve getirdiğim ilk günden beri. Hep başında bekledim çok uykusuzluk çektim. Ama sonra baktım bir problem yok içim rahatladı. O şekilde yatırmaya devam ettim.