Yatarken inliyor Bi kaç dakika sürüyor ama hasta gibi görünmüyor hareketleri iyi ateşi yok aç olduğu zamn uyanır ama niye böyle inliyor ve kusuyor her emzirdigim zamn mesela emzirme bittiğinde biraz duruyorum sindirsin diye yada dik tutuyorum gazını çıkarması için ama kusarken de peynir şeklinde bazen sulu şeklinde kusuyor fazla çıkarıyor sağlık ocağına götürmüştük 3 aylık kontrolü vardı reflü varmış bu kadar fazla kusması normal mi?