Merhaba arkadaşlar kızımda dünden beri az hapşırma hafif öksürme ve suskunlaştı mama yediğinde sürekli kulağını çekme bugun hastaneye götürdüm doktor hafif soğuk algınlığı dedi kulağında bişi yok dedi 2 gün sonra 5 aylık olacak ve hiç ilaç falan da vermedi önüne geçmek için de evde ne yapabilirim ilerlemesi için..?