Bebeğim kolik bir bebek gündüz uykusu neredeyse sancılardan hiç yoktu hep ağlardı bir aylık şuan taki dün akşama kadar. Dün akşama kadar içmediğim kimyon rezene çayı kalmadı gaz yapan herşey den kaçındım masajlar yaptım, damla kullandım bebeme ama banamısın demedi, dün eczaneden 200 tlye biogine aldım 5 damla akşam verdim bebem o kadar rahat etti ki peş peşe gaz çıkarttı alttan üstten kakasını falanda yaptı yinede ağladı ama sabah inanılmaz etkisini gördüm o kadar sakinki inanamadım sabahtan beri uyuyor emdi gaz yaptı kaka yaptı kendiliğinden uyudu rahat bir nefes aldım dün bu saatlerde ağlıyordu bende ağlıyordum bol bol dua edeceğim. Diğer bebemde de biogine işe yaratmıştı şimdilikte bu kurtarıcım oldu bakalım. Faydası devam edecekmi