Sedakaplan benim bebeğimde ilk başlarda hep inliyordu uyuyamıyordum hiç sabaha kadar inliyordu gazdanmış😔😔damla kullanıyoruz şuan inlemeler kesildi emerken kaka yapmak ve gaz cıkarmak için kıvranıyo cıkartınca rahatlayıp emmeye devam ediyor 2 ay 17 günlük olduk bizde gazının geçmesini dört gözle bekliyoruz