Tugrakahraman46 Kızlar aranızda yumurtalık Kisti olup hamile kalan varmı? 2 aydır korunmadan ilişki yaşıyoruz bu ayda hamile değilmişim geçen ay 3mm kistim bu ay 24mm olmuş fitil felan kullanıyorum sizce hamile kalabilir miyim
EsraElisa Tugrakahraman46 benimde vardı hatta Dr kalamazsın dedi şuan 1 kızım var arkadaşımın da vardı onada demiş geç olursun şuan 5 aylık hamile soğan suyu kaynat iç kisti. Yok ediyor Dr verdiği. İlaçlarda kullan ama özalikle soğan suyu taze yap iç. Kabuklarıyla kaynat günde 2 kere taze iç
masterana0 Tugrakahraman46 evet ben ümidini yitirme ben çok düşündüm neden olmuyor diye düşünmeyi bıraktığım an rabbim nasip etti. Evlendikten 8 ay sonra oldu
Tugrakahraman46 EsraElisa bir kaç kişiden daha duydum bu soğan suyunu ilaç kullanacağım ya zehirlenme felan yapmaz demi
EsraElisa Tugrakahraman46 valla canm bilmiyorum ki ben kullandığımda ilaç. Kullanmıyordum istersen ilacını bitir sonra kullan çünki Dr bana ilaç vermedi folokasit varya vitamin ilacı ondan verdi sadece