Ceren55 2 yaşa kadar süresi var benim kızımın da bebekken çıkmıştı 3.5 numaraydı ve 2 yaşa kadar gerilemesi beklendi. Şu an 4 buçuk yaşında ve yaklaşık 1 yıldır gözlük kullanıyor astigmat dışında hipermetrop da çıktığı için. Eğer hipermetrop olmasaydı odaklama problemi yaşamadığı için gözlüğe gerek kalmayacaktı. Sizin bebeğiniz çok küçük daha düzenli kontrollerini yaptırın muhtemelen bebeklik astigmatıdır geçer😊