Berenberfu Merhaba güzel anneler sezeryan doğum yapalı 10 gün oldu dışkı yaparken karnım ve makatim da ağrı oluyor. Kabız değilim hemoroid de yok. Sezeryan dan sonra dışkılama yaparken karin ağrısı çeken var mı? Varsa çözümleriniz neler ne zaman geçiyor?
Berenberfu Kbrdn canım busey sorcam gaz sancin var mıydı sezeryandan sonra 2 aydır hiç geçmiyor benim sabah ve aksamlari oluyor
Kbrdn Berenberfu yanı agrılı dıskılama oluyor bende ve hep bı karın agrısı bı donem gecmıstı ama baya bı karnım agrıyor şuan yıne kasınıuor sankı içten daha once gıttıö doktora hıcbıse cokmadı
Berenberfu Agri makatta mi oluyor canım dışkı yaparken yoksa hem makatta hem karinda mi olmuyor . Ben de tuvalrtum geldiği an karnım çok ağrıyor ekstra gaz sıkışması var