80 kilo ile hamile kaldım 72 kilo ile doğuma girdim doğumdan sonrao kadar iştahsızdım ki 63 kiloya kadar düştüm. Bebek 3 aylık olmak üzere ben hamilelikte aşermediğimi son 1 aydır aşeriyorum 69 kiloya çıktım. Sürekli canım sütlü tatlı şerbetli tatlı aburcubur çekiyor. Sürekli aç hissediyorum. O iştahsız hallerimi özlüyorum. Yemeyince elim ayağım titriyor. Önerisi olan var mı?