10 aylık olduk . 6 ay ücretsiz izne ayrılmıştım son 2 ayımız kaldı. İse başlayacağım. Hala bi bakıcı adayım bile yok ailelerimiz uzakta. Uyurken bile özlerken yabancı birine nasıl emanet edeceğim? Onu sevecekmi kendini kötü hissedecek mi aramızdaki ilişki zarar görür mü kokusunu almadan nasıl sabahtan akşama nefes alacağım düşündükçe ruhum daralıyor. Bu süreç nasıl atlatılır