Alpannesi11- Oğlum emzirirken ısırdı yara oldu orayida emmek istediği için iyileşmiyor. Ne sürebilirim yada ne yapabilirim önerisi olan var mı ?
Rozalinda Alpannesi11- aynısı benım basımda şuan. İki gün emzırmedım lansinoh sürdüm ama hala iyleşmemiş🤦♀️ Emmedikçe de süt azalıyor o memede ne yapıcam bilmiyorum ben de
Alpannesi11- Rozalinda kıvranarak emziriyorum bende. Illa o memeyi de emmek istiyor. Bende dünden beri lansinoh kullanıyorum da bir faydası olmadı delik gibi açıldı