minikprensess0504 Arkadaşım 4 aylıkken izletmeye başladı. Çocuk sürekli epileptik atakla hastaneye gidiyor en küçük ateşte. EEG çekiliyor vs hiçbir şey yok. Telefona bağladılar. Biz gözle görülür etki bekliyoruz ille. Hani demişsiniz ya tv izletmiş çok zekiymiş falan. Çocuk tv den değil anne babadan öğrenmeli. Etkileşim zamanı çalınıyor çocuklardan. Zaten biraz büyüse hiç ihtiyaç kalmayacak biraz sabretmek lazım. İlle gözle görüşür etki bekliyorsunuz. Tv izlettim, otistik olmadı tamam sorun yok. Konu bu kadar küçük değil. İleride o çocuk hiperaktif olabiliyor, uyaran eksikliği olabiliyor, duyusal hassasiyetler olabiliyor. Otizmin bile artık bir sürü çeşidi var. Telefondan canı çok yanmış bir anne olarak söylüyorum, yapmayın.. Belki şimdi değil ama elbet bir gün bi şeyleri bozar çocukta..