Masalikra1 Kızlar 33 gunluk lohusayim.normal dogum yaptim 1 haftadir vajinadan koku geliyordu doktorum bu kremi kullamcagimi soyledi kullanan varmı?
Masalikra1 Oscarasar akinti yok ama koku geliyordu doktorum kullanmami istedi gecmezse bakayim dedi yeniden..