Dorukcum1954 Aslında ikisini birden emzirmenizde herhangi bir sıkıntı yok,aksine iki çocukta emerse hem sütünüz artar hemde daha sağlıklı olurlar,bu doktorlar neden hep yanlış yönlendiriyor bilmiyorum. Onun adına TANDEM denir,isterseniz bir araştırın. Birde şahsi fikrim tabiki doktorlar het zaman doğruya yönlendirmiyor. Bir şey duyunca sizde araştırma yapın.