Oguuu26 Adetim bugün tam 21 gün gecikti gecikmenin 5. Gün 7. Gün 11. Gün ve dün test yaptım negatifti öncekilerde hiç çıkmamıştı dünkü ilk fotoğraf ikiside negatif hemen yaptığımda çekmiştim Odaya koydum kalmış masanın üstünde şimdi odaya girip bir baktımki çizgi var birinde ama diğerinde yok acaba kuruma çizgisi mi yoksa hamilemiyim kızlar lütfen bakııınn kan vericektim bugn gidemedim
SunnyG Testin klavuzunda ilk bilmem kaç dakikadan sonra çıkan çizgileri dikkate almayın diye yazar genelde. Niye kan testi vermiyorsun
kaganinannesi95 Oguuu26 herhangi bir özel hastane de hemen alırlar acil de alacaklarını sanmıyorum şikayet olmayınca
Atamel Bence hamilesiniz benim de hamileliğimde böyle olmuştu. Yanıltmak istemem ama ilk önce çizgi yoktu. Hamilelik yok zannettim 1 gün sonra sizinki gibiydi gittim test verdim hamilelik çıktı ama sonrasında kimyasal gebelik oldu düşürdüm.
Oguuu26 Elisa34 canım alttaki fotoğrafta var üst testte ama kaç saat sonra çıktı yani birazdan acile gideceğim inşallah kan alırlar
Oguuu26 Elisa34 yani planlı değildi ama olursada aldırmam asla 19 aylık bebeğim büyütürüm ikisini bir 🥰