Merhaba anneler benim 16 buçuk aylık bir oğlum var en son 2 ay önce kontrole gitmiştik bu arada kafa ölçüsü 36 cm doğmuştu bugün kontrolde kafa ölçüsü ilk 45 cm çıktı daha sonra ben 2 ay önce 47.5 çıktı dedim tekrardan ölçtü hemşire 47 cm çıktı bu seferde normalde 2 ay önce hastahanede 47.5 cm çıkmıştı yani hadi ölçü aynı kaldı diyelim hiç büyüme olmamış 2 ayda bu normal mi bir de bu aylarda bu kafa ölçüsü normal mi bu arada oğlum minyon bir bebek 10.650 82 cm çıktı bugün bende minyonum eşimin kafası büyük kilolu bir insan oğlum bana çekmiş evet ama 2 ayda hiç büyüme olmamış bu normal mi sanırım 11 12 aylıkken bıngıldak kapanmıştı bıngıldak kapandığından beri 2 3 cm bir büyüme var ama 2 aydır hiç büyüme olmamış kafama takıldı