Noriye momyy_ bende 4 ayda değilde 5 te oldum onu hala devam ☹️🥺bilmem kaç kez kalkmalar sonra çığlıklar ay ne bileyim
momyy_ Noriye of evet ya bizde şu an öyleyiz en büyük problem yeme reddi yemeğinde haliyle aglama krizleri napcam bilmiyorum Allah kolay geçirsin
yeniuye000 momyy_ sizin ne zaman başladı 3 aylıkken başladı 4 ay 6 günlük daha beslenme reddi yaşıyoruz
momyy_ yeniuye000 3.5 aylık fln başladı şu an 4 ay 5 günlük aynı şekilde bizde beslenme reddi yaşıyoruz
gokcedeniz yeniuye000 Bizimde 3 ay 10 günlüğüz 2 gündür böyle nasıl doyuruyorsunuz peki napıcaz ya kafayı yerim bir de 1 ay sürerse😔
momyy_ gokcedeniz valla emzirmiyorum emmedi çünkü mamayı da biberonla içerse içiyo içmezse kaşikla agzina aktarıyorum yeni kaşık mama vermeye başladim onu bir tık daha sevdi onu da günde iki kere fln veriyorum böyle ilerliyoruz bakalım nolcak
Earwen [silindi] benim 38*2 de 5 yemmuz da doğdu. Buna gore ne yazmalıyım biliyor musunuz? Çözemedim:/
[silindi] Earwen 38+2 2 günü 7 güne tamamlıyoruz ordan 5 gün geliyor 39 hafta oluyor üzerine bir hafta daha ekliyoruz 40 olması İçin yani doğum yaptığınız güne 12 gün ekleyin