Merhabalar 2.5 yaşında kız cocuğum var geceleri en az 2 kez sebepsiz uyanip bağırıyor ağlıyor dokunmak istediğimde iyice çığlık atiyor. Rüya görüp korkma gibi degil. Sebepsizce bagiriyor konusup sakinlestirmek istedigimde iyice bagirip agliyor. En sonunda bir sure bagirdiktan sonra kendisi uyuyor. Mesele uyaniyor ustunu ortmek istedigimde ciglik cigliga bagiriyor neden örttün diye. Uykumuz surekli yarım yarım .Neden olabilir ?