Merhaba hanımlar, 1 ay kadar sonra işe başlayacağım. Oğlum 4 aylık olacak. Rapor alabilirsem bir iki hafta daha uzayacak. Daha önceden deneyimli anneler günde ne kadar sağımlar yaptığınızda yeterli olmuştu? Bu süreçte uykuya nasıl geçtiler? Aranızdaki iletişim nasıl şekillendi? Kısaca tecrübelerinize ihtiyacım var. :(