Bizimkide çok korkuyordu geldiği zaman kıvranıyordu, tuvalete oturuyordu hemen kalkıyordu bi kaç kez koşuştururken halılara, koridora yaptı 😂 Teonun kaka kitabını okuduk, kaptan daniel tuvalet videosunu izlettim. Hadi yapalım kakaları evine gönderelim diyordum. Teo da yapıyordu bay bay diyordu kakalara, karnı rahatlıyordu diye diye korkusunu yendi. 3 günden sonra kaka yapmayada alıştı 🙏🏻