Anneko Arkadaşlar kızım için yeni almıştım ama bedenini alırken yanlış almışım değiştirmek için kenara koydugumda eşim etiketini koparmış değişim yapamadım. Bu beden kızıma çok kocaman oldu almak isteyen olursa satacağım. 200₺ fiyatı 18-24 ay bedeni
biruykusuzanne Anneko LCW nin ürününe benziyor. Bence götür değiştirirler kullanıp kullanılmadığını anlıyorlar çünkü yardımcı olurlar faturanı yada fişini gösterirsen. Ama bence büyük olması daha iyi benim kızım 3 aylım ben 12-18 aldım ayak ve kolları lastikli zaten 2 sene rahat giyer bence satma vede değiştirme
GULCE02 Anneko canım 350 aşmışsın 200 e satıyorsun yapma benim oğlum 1 yaşında 2 yaş aldım 2 sene giydirmek için büyük olsun ne güzel içinde rahat eder görsen oğlum içinde kayboluyor fakat rahat uyuyor bence hiç satma
Anneko findiginannesi_ LCW den aldım sordum da ama değişim yapamayiz etiketi yoksa dedi fişi de vardı üstelik tekrar mı gitsem acaba
Anneko biruykusuzanne evet LCW den aldım götürmedim ama sordum olmaz degistiremem demişti tekrar götürsem mi acaba ya kızıma da denedim ama kocaman oldu ve asla içinde rahat edemedi çıkar diye diretti resmen
GULCE02 Anneko etiketi yok diye nasıl almıyorlar geçen eşim gömlek almiştı oğlunda etiketini kopardı ben değiştirmek için götürdüm sorun olurmu hayır tabiki fiş varsa sıkıntı yok dedi
Minikkkuss Bence satmayın ben 1.5 yaş oğluma 5 yaş aldım bi kaç yıkamada küçüldü şuan biraz büyük seneye belki olmaz bile
findiginannesi_ Anneko Dene canım değişim yaparlar fiş ve etiket olmasa bile sonuçta mağazadan alındı değişim yapmak zorundalar 🐻
UrassAnnesi Anneko yıkanınca da çekiyor onu da hesap edin bebeğim 13 sylık 12-18 almıştım gözüme iyi göründü ama yıkanınca küçüldü yani oluyor ama kyafet gibi oldu biraz daha rahat bol durmasını isterdim.keşke bir beden büyük alsaymışm dedim. Kilolu bir bebek de değil 8 buçuk kg ☺️