Fatmaersoy 8 aylık bebeğim beşikten alıp yanımda oyalansın dedim gözüm dalmış bir baktım emekleme pozısyonda yerde ağlıyor ne yapmayalım🥹
Aselin_annesii Fatmaersoy kafası yere gelmiş olabilir bi doktora götürmelisin kontrol et elinle muayene et bakalım şişlik falan varsa buz kompresi yap
GULCE02 Fatmaersoy çok geçmiş olsun 2 saat uyutmayın gözlemleyin fışkırarrak kusma göz kayması aşırı huzursuzluk olmadığı sürece korkmayın Allah korusun herhangi biri olursa da hastaneye götürün Rabbim korusun tüm bebeklerimizi🤲
U-2310 Fatmaersoy benim bebeğimde gecen hafta düştü bsey olmayacağından emindim ama yine de içim rahat etmedi doktora götürdük , arkadaşların dedikler gibi takip et hala emin değilsen doktora bi götür derim geçmiş olsun
Fatmaersoy Aselin_annesii şişlik yok alnında kızarıklık hafıf var uzun süre ağlamadı ama sürekli huysuz şuan
Aselin_annesii Fatmaersoy ciddi bisi olduğunu sanmıyorum kızarıklıksa sadece eğer çoğunlukla huysuz bir bebekse normaldir bence ama sakin ve şuan huysuzluk yapıyorsa doktora git canm
Fatmaersoy Sontvbukucu hastane tam karşımda araştırıp baktım ne durumlarda gidilmeli gün boyu gözlemledim hafif kızarıklık var alnına doğru
Fatmaersoy U-2310 çok teşekkür ederim gösteririm doktora huzursuzluk var diş patlattı onun verdiği huzursuzlukta olabılır duruma göre götürürm
Sontvbukucu Minikkusuumm olsun yine de gösterir bir uzman görüşü alirim. Her işin bir ustadi var sonucta.