QueenMommm 1 yaşında kızım aramızda uyuyor ay sabaha kadar deli oluyorum kıpır kıpır kalkıyor oturuyor eşimin üstüne çıkmaya çalışıyor sonra üstünde uyuyor sonra tekrar benim üstüme düşüyor 🤦🏼♀️ sizin bebişlerde böyle mi yalnız değilsin diyin lütfen 😁
ZmrNsa09 QueenMommm Valla bende ayni durumdaym okdr deli yatiyo ki yakinda düscem yataktan oda takimi aldk onun gelmesini bekliyorm dört gözle
Anneyimanne14 QueenMommm bence yatakları ayırın yoksa zor ben ayirinca rahat ettim gece uyanınca geliyor yanımıza bende uykuya dalar dalmaz yatağına goturuyorum
35izmir QueenMommm aman bnim kızım memede uyuyo canım uyudunuz koyuyorum yatağına 2 saaat 3 saat bazen 4 saat sonra kalkıyo Bn yakında gece beslenmesini kesiceö oyuzden de habire meme meme vermemek için yanımıza geliyo o oyun oynarken bi babasına yapıştırıyo bi bana bakıyo biz uyuyoruz bi sağ bi sol döne döne uykuya dalıyo bunu da kendi kendine uykuya alışsın diye bişey yapmıyorum bazen öyle uyudu mu gene alıp odasına yatırıyorum alışkanlıksa alışkanlık valla bıktım ona alışır buna alışır böyle yapma alışır yatana alışır sana alışır bilmmne amannn. O uykuyla felegimm şaşıyo valla
QueenMommm Esraemir34 bizimki ahşap beşik çok az kullandık yani beşiği bebekken dönmeye başladı uyanıyordu hemen bizde mecbur yanımıza aldık sabaha kadar öyle deli oluyoruz işte
Poyrazin_annesii Sıze tek tavsıyem kendı beşıği dısında baska yerde yatırmayın. Ağlasa bıle beşiğine koyun bnm arkadasım boyle yaptı yanına aldı yatırdı aglıyo dıye daha ilk yatırmada huy ettı kendı besıgıne gtmek ıstemıo
QueenMommm Poyrazin_annesii ya beşine koymak sorun değil ama dönemiyor o yüzden uyanıyor tekrar ağlıyor ben de mecbur uykuluyum yanıma alıyorum tekrar emzirmeye
-Eliif QueenMommm 10 aylık olacak aynı şekilde ağlıyor hemen uyanıyor diye aramıza aldım saat gibi dönüyor yatakta, büyük ihtimalle de alıştı artık uyansa geri uyuması vakitte alsa yatırmayı düşünmüyorum ileride çok zor olcak nasıl başarıcam bilmiyorum 🤷♀️
QueenMommm -Eliif bende hep şu düşüncedeyim kendimi şöyle tatmin ediyorum büyüdüğü zaman gider yanımızdan memeyi bırakır 🤣
35izmir QueenMommm 2 ye düşürdüm gece vermiyorum başka çok bagırmadıkça şimdi teke düşürcem bi gece 12 de vercem tmm inşşş başarırım zaten böylelikle toplam emme sayısında da azalma olacak gün içindeki Bn ay ay yavaş yavaş kese kese sonlandırcam emmeyşi en son 2 yaşın doğru artık tek emsin onu da keser bitiririm diye plan yaptım şimdiden umarım yapabilirim inş
-Eliif QueenMommm ben edemiyorum çünkü genel de hep yanında yatmak istiyolar ama inşallah öyle olur 😄
Crcs QueenMommm yalnız değilsiniz. En azından iki gündür benim 10 aylik oğlum da öyle. Mesela bu sabah koltukta yatmama izin vermedi yere oyuncaklarının yanına yattım yine geldi tepeme çıkıp ağladı 🥲