Nazl0 benim bebeğimde geçirdi canım korkma serum fizyolojik ve burun aspiratörü kullan burnu doldukça çek önce serum fizyolojik sıkıyorsun sonra çekiyorsun bebişler rahatlamış oluyor bi kaç güne düzelir inşallah bizimki uzun sürmemişti doktor ilaç vermiyor zaten bi mor calpol vermişti ateş vs olur diye ateşi bile olmamıştı çok şükür burnu tıkalı olduğundq emmeyi falan reddediyolar ve uyumakta zorlanıyolqr burunlarındqn nefes aldıkları için