Arkadaşlar merhaba kızım 6 aylık hiç gaz problemimiz olmamıştı ama yaklaşık 10 gündür çok kötüyüz acile gittik doktor bağırsaklarının gaz dolduğunu söyledi biogaia ve nurse harveys gaz damlalarını birlikte kullanıyorum gazını da çıkartıyor ama asla rahatlamıyor gece 4 de uyuyup 7 de kalktık şu anda da çok kötü hiç rahatı yok. 💩 sınıda rahatlıkla yapıyor. Bildiğiniz, denediğiniz iyi gelebilecek yöntemler var mı? Yardım istiyorum sizlerlerden çok çaresizim 🙏