Anneler ve anne olcaklar bir haftadır keşfettiğim muhteşem otesi bir çaydan bahsedicem size tesadufen karsilastigim aktardan oylesine aldigim bir süt çayı ama artık müptelası oldum ziya dedenin milk tea çayı…bebeğim çok gazlı ve geceleri huzursuz gündüzleri surekli gezdir beni kucakta tut diyen bir bebek 3 ayliğız bu arada 3 aydir perişan olduk o kadar sey kullandik doktorlar gaz damlalari bagirsak duzenleyiciler verdi hiccc etki etmedi ustelik bi tonda para kucucuk ilaclar on gunde bitiyordu etki etmiyordu kimyon ictim ben tadi cok kotu o sekilde cok zorlandim artik şaşırmıştım ne yapsam bu çayı aktardan aldim kullandim hem sütüm artti hem bebegim gece gündüz gazini o kadar rahat bırakmaya basladıkii uzun sure uyumaya basladi gazini çıkardığı icin gece bile uyurken oyle guzel gaz birakiyor kiii bayildim bu bilgiyi sizinle paylasmak istedim inşallah ayni etkiyi sizde görürsünüz banada dua edersiniz 🤲🥰😍