Kızlar selam dün sabahtan akşam 7′ye kadar dayanılmaz bir diş ağrısı çektim parol aldım fayda etmedi arveles fayda etmedi doktora gittim antibiyotik verdi ama hemen geçirmiyor bildiğiniz gibi saat 20.00′de apranax fort içtim o zamandan beri kızımi emzirmedim hatta arveles den sonra emzirmedim Sabah da sütümü sağdım doktorumuza sorduk ama başına böyle bir durum gelen oldu mu ne zaman emzirebilirim tekrar?