Narcicegi merhabalar. Biz 2,5 aylık olduk ama gerinmeler hala devam ediyor. Gerinmesi güzel bir durum. Sağlıklı olduğunu gösteriyor. Kaslarını çalıştırıyor. Doktor kontrolune gittiğimizde doktor hareketlerini gözlemlediğinde güzel diyerek beğenmişti.