Ardenege38 Kızlar oglum 11 aylık ne sürünüyor ne emekliyor ne yürüyor her gören niye sürünmüyo yürümüyo şimdiye illa birşeyi yapması gerekiyordu doktora götürdün mü götürsene diyip diyip duruyorlar. Sizce gerçekten korkmalımıyım bu durumdan.
35lavanta Ardenege38 Emeklemeden yürüyen bebek çok illaki emeklemek zorunda değil kaldıki daha normal süreçtesiniz vakti gelince yürür 🌸 Siz teşvik edin yüz üstü ystırın önüne oyuncak koyun ilk adım arkadalı alın kasları gelişir 🌸
minderbob Ardenege38 emeklemek şart değil doktorlar illa olması gereken bir adım demiyorlar. Benimki de çok şükür 14 aylık yürüdü şimdi canımızı okuyor 5 dk durmuyo maşallah .. bana da çok şey dediler takmadım siz de üzülmeyin sağlıklıysa illa ki yürür. Baktınız olmuyor görenlere sabah maraton koştu şimdi yoruldu dinleniyor diyin.
Sctk Ardenege38 her çocuk bir olmaz her çocuğun gelişimi kendinedir . Belki sürünmeden direk yürüyecektir . Benim oğlum emeklemeden yürüdü belli olmaz içime sinsin diyorsan götürebilirsin doktora ama herşeye kulak asmayın siz üzülürsünüz
pogacayanakk Ardenege38 eğer çocuğunuz doktor kontrolünde değilse biraz tedirgin olup doktora gidin yani
Ozlemamine Ardenege38 benim kızımda 14 aylık emeklemedi yürümüyor da ben kendm 2 yaşında yürümüşüm mesela birde kızım ameliyat süreci oldu olabilir diyoruz bana da oyle herkes hemen yürüyormu sunu yapıyor mu ay sizeneeee ya sizene diye bağırasım gelıyor çocuğum atlattığı şeyler kolay degil bide kimseyi çekemiyorum İnan biraz net ve sert konuşmak gerekıyor soranlara. Ben istediğim zaman yürürüm de kızım dıyorm laf gidiyor sorana 😀