Melike_koc 11 aylık kızımın sol boynunda hareketsiz ve ağrısız beze çıktı arastırdığım kadarıyla hareketsiz ve ağrısız olduğu için internette pek iyi şeyler yazmıyor böyle bir durumla karlastınız mı hiç? Ayrıca apotit dermatit (egzama) oldu onunda tedavisini görüyor şuan yarın cerrahpasa hastanesine götürcem neden olduğunu arastırmak için bezesine de baktıracağım ama çok korkuyorum rabbim dermansız dert vermesin 😔🙏🏻