Açıkçası hiç bunu yazacağım aklıma gelmezdi ama artık hiçbir şey yapamaz hale geldim büyük kızım 19 aylık ve ardından hemen erkek kardeşi doğdu o da 8 aylık ve kızım sürekli kardeşini ısırmak istiyor biz görmeden kaşla göz arasında ısırıyor hatta geçen gün öyle bir ısırmış ki parmaklarını kanatmış kendimi o kadar kötü hissettim ki acaba ben bişey öğretemiyorum diye yani kızım kardeşini kıskandığı için mi yoksa başka ne olabilir diye düşünüyorum bir fikir verin ısırma huyunu bıraktirmam lazım