Dilos123 benim oğlumda öyleydi. Ama arabaya binince uyuyor cok şükür . Ve benim kokumu almasin diye hep eşim kucakladi. Doktor en son sabah 4 te emzir dedi, bidaha emzirme dedi. Saat 8 de hastanedeydik. 8:15 de ameliyathaneye girdi. Arabadan inip hastaneye girerkende bebek arabasina koyduk. Hala uyuyordu. Sünnet sonrasi doktor odaya gelip 30 dk emzirme dedi. Sadece o 30 dk boyunca kesintisiz cok ağlamişti. Hem aç hem acıyor. Eşim ve annem battaniyede sallayarak biraz biraz sakinlestiriyorlar ama yine agliyordu. Eşim koridorda bebek arabasiyla dolaştirdi hep sussun diye. Ama nafile. Ben hic kucagima almadim çünkü alınca direk kafasini göğsüme çevirip emmek istiyor. 30 dk sonra emzirdim yani. 🤷♀️ zordu ama şimdi cok şükür iyi. Ve iyiki erkenden yaptirmışım diyorum. 😊 15 eylülde de sünnet mevlütü okutacaz inşallah 🙏😊