Kızlar 8 aylık oglum var ve ben dün yeniden hamile olduğumu öğrendim. Kendimi hazır hissetmiyordum esimle korunuyorduk ama nasıl oldu bilmiyorum . Cok degisik duygular içindeyim. Evladima bakarken kendimi iyi hissetmiyorum onu düşünürken birden karnimdaki geliyor onu ihmal edecem korkusu var . Nasil bu duygulardan cikicam kendimi nasil toplayabilirim benim gbi ayni durumu yaşayan oldu mu ?