Smymn yine de içmeyin bosverin emzirme dönemi bitsin öyle başlayın bende o anı bekliyirum aslında kessem keserim yaşını geçti ama kıyamıyorum .. bizde çok zor şeyler yasadik ailecek trafik kazası yaptık dört ay önce taklalar attık daha çok korkularım başa sardı o yüzden başlamak istiyorum bende daha sağlıklı olabilmek için