Arkadaşlar bebeğim 5 ay 19 günlük 5 gündür burun akıntısı be öksürüğü var önce acile götürdük izotonik ve calpol verdi dr izotonik ile burnunu acıyorum ama öksürüğü balgamlı olmaya başladı dün de tekrar doktora götürdüm oda değişik birşey yazmadı balgamı nasıl atacak bebeğim çok kötü öksürüyor